Gospodinova Molitva (Kako se moliti?)
8) A što se tiče Gospodinove Molitve, sa ovom molitvom je potpuno ista stvar kao i sa pitanjem o tome kako bi se čovjek (ili ‘kako bi čovjek istu’) trebao moliti a da njegova molitva urodi plodom (ili ‘bude uslišena’). Jer koji god tu molitvu ne moli u duhu i istini, njemu to (takva ‘kriva’ vrsta moljenja) koristi isto koliko i slijepom čovjeku objašnjavanje boja.
9) Kako duhovni slijepac može reći: ‚Oče naš‘, kada se nikad nije potrudio prepoznati/spoznati, kroz ljubav i živu vjeru (što je istina u djelu ili akciji), Oca u svome srcu, te Mu se približiti/pristupiti u duhu i istini?
10) Kako on koji ne poznaje ni Oca a još manje (Njegova) nebesa može reći: ‚Koji jesi na nebesima‘,?! Kako on koji ne poznaje Moju ljubav, a još manje Moju živu Riječ, pa mu je kao takvome nemoguće poznavati Život sveg života (life of life) i Svetost svega što je sveto (holiness of all that is holy), kao i svo novo postajanje/stvaranje koje proizlazi iz Mene, što je jedino Moje neizrecivo Ime, (kako on) može reći: ‚Neka bude sveto Tvoje ime!‘,!?
11) Kako on koji se sa svim svojim čulima/osjetilima, poput parazitske biljke, objesio na stablo koje bi trebalo roditi plodovima, što će reći, ‚objesio se o ovaj svijet’, (kako on) može reći: ‚Dođi kraljevstvo Tvoje!‘,!? Kako on koji se nije nikad ni potrudio upoznati/prepoznati Moju volju već u svom srcu ima ili veliku indiferentnost/nezainteresiranost ili često još/već u mladosti potpuno nepoštivanje prema svakoj ma koliko lakoj zapovijedi (ili ‚zapovijedi koju nije teško izvršiti’), te u sebi nosi najveću moguću nebrigu za sve stvari koje se tiču vječnog života, (kako on) može reći: ‚Budi Tvoja volja‘,?
12) Kako on koji u svom srcu nema ideju o kruhu kojeg potražuje, već jedino veliku želju da napuni svoj stomak, što je uistinu stvarna briga takvih neuspješnih molitelja, (kako on) može reći: ‚Daj nam naš kruh svagdašnji (ili ‚kruh života’)‘,!?
13) Kako on čije je srce i dalje puno nečistoće, ispunjeno ničim do bijesom, ljubomorom, ponosom, iskvarenom voljom, grubošću, i drugim raznoraznim porocima te vrste, (kako on) može moliti za ‚Opraštanje od grijeha‘,? – Slušaj, da bi se uspješno zaslužilo opraštanje grijeha, više se potražuje od čovjeka nego li da on, kroz sretne okolnosti, ostane bez neprijatelja. Jer, kako će osoba koja nema neprijatelja tražiti/zamoljevati: ‚Oprosti mi grijehe, kao što i ja opraštam svojim neprijateljima?‘ – Sa ovime ne želim reći da morate stvarati sebi neprijatelje tako da bi imali kome oprostiti grijehe, već sa ovime želim reći da vaše srce mora biti uzvišeno pri svakoj uvredi, bez obzira u kojoj formi se ona pojavila. U protivnom se molite za sud i prokletstvo koje će pasti na vas, a ne za opraštanje grijeha.
14) Dalje, kako on koji Me na prvom mjestu uopće ne poznaje te na taj način moli bez ikakve svrhe, (kako on) može reći: ‚Ne uvedi nas u kušnje‘, i zar bi ga Ja, na njemu nepoznat način, trebao poštedjeti od svih kušnji, kada on sam, kao opsjednuti (ili ‚kao onaj koji je opsjednut’), naglavačke juri iz jedne opasnosti u drugu, iz ponora u ponor, iz smrti u smrt?!
15) Vidite, kakva je stoga to molitva (zahtjev/zamolba)!? Zar vas ona ne podsjeća na glupaka koji moli svog dobročinitelja za podršku/pomoć, ali čim ju/je primi, baci dio u vatru, dio u prljavu vodu, dio u smrdljivu rupu, a dio u smeće i grob prepun gnjilosti? Razmislite od kakve je koristi ovaj dar takvom glupaku (ili ‚takvoj budali’)!
16) Kako on koji se sa velikom brižnošću baca u svakojako zlo naposlijetku može reći: ‚Izbavi nas od zla‘,?!
17) Ako želite moliti ovu molitvu sa uspjehom, onda se morate moliti u duhu i u istini i (morate) dobro razumjeti (ili ‘uzeti u obzir’) što se (od vas) potražuje da bi se ubrali istinski plodovi ove molitve. U suprotnom će kao rezultat ove molitve biti sve samo ne veliki blagoslovi (ili ‘rezultat će biti suprotan od velikih blagoslova’), za vas kao i za sve druge …‘
Gospodin Isus Krist Jehova Stvoritelj Jedini Bog ‘Nebeski Darovi, 13 Ožujak 1841’ Jakob Lorber