Jakob Lorber

‘Svijet mi ne želi dati ništa, i to me raduje.’

Jakob_Lorber

Jakob Lorber

Jakob_Lorber

‘Svijet mi ne želi dati ništa, i to me raduje.’

166, 167 (Pad žene i njegov loš utjecaj na čovjeka)

O stvaranju Adama; o prirodi muškarca i žene; pad žene i njegov loš utjecaj na čovjeka; propadanje čovječanstva

1/166 [1] Reče Kisjonah: ‘O Bože, o Bože. Koja dubina mudrosti: tko je ikad čuo nešto poput ovog? Uistinu, takvo objašnjenje samo Bog može dati; ovdje mudrost svih mudraca postaje ništavnost sveg ništavila. Ne, ovo je uistinu previše odjednom za nekog tko je, poput mene, u potpunoj mjeri jadni i smrtni griješnik.

[2] Kroz ovo otkrovenje cijeli Postanak, kao majstorskim čarobnjakovim udarcem, da se tako izrazim, iznenada postaje jasan i razumljiv.

[3] Sada razumijem što znače riječi: ‘I Bog je stvorio/formirao Adama kao prvog čovjeka na ovoj zemlji od gline zemljane.’ – Bog je htio, iz Svog vječnog reda (ili ‘prema Svom vječnom redu’) da duhovi koji su pod sudom zarobljeni u zemlji, formiraju za sebe, od mekše/savitljivije zemljine gline, tijelo koje korespondira njihovoj duhovnoj formi, sa kojom se mogu slobodno kretati, prepoznati svoje ‘ja’ a od/iz njega Boga, dobrovoljno se podrediti Božanskom redu, postići svoju praiskonsku duhovnu prirodu, naime, postati savršeni čisti duhovi, i stoga poput praiskonskih arhanđela!

[4] Da, zaista, sada mi sve postaje jasno! I (Knjiga Postanka) kaže da je žena bila formirana iz/od Adamova rebra; kako je također ovo jasno! – Baš kao što su planine po svojoj korespodenciji čvršći i stoga tvrdoglaviji dijelovi zemlje pa prema tome sadržavaju također tvrdoglavije duhove, isto tako je čovjekov tvrdoglaviji dio bio, tako reći, položen (deposited) u čovjekove kosti, koje se po svojoj korespodenciji odnose prema (ili ‘koje korespondiraju sa’) zemaljskim planinama.

[5] Čovjekovi otporniji/žilaviji duhovni, čulniji/senzualniji, ponosniji i arogantniji elementi su Božjom mudrošću i snagom bili eliminirani/odstranjeni iz njega i reprezentirani u ženskoj formi koja je, pošto potječe iz čovjeka, čovjeku nalik i stoji u živoj korespondenciji sa njime te je stoga, kroz čin rađanja, prema Božjoj svemogućoj volji, u stanju u sebi imati probuđen živi plod. A pošto su joj, kao čovjekovom žilavijem/otpornijem duhovnom dijelu bile nametnute veće patnje, ona (putem tih većih patnji = ono što je u većoj mjeri nečisto ili ‘grubo’ se mora ‘više’ ili ‘jače’ čistiti) može usavršiti svoj duh što se u skladu sa Svetim Pismom može dogoditi i događa se, da naposlijetku muškarac i žena postanu jedno.

[6] Jer izraz da ‘čovjek i žena onda (= nakon tog procesa pročišćavanja) imaju JEDNO TIJELO’ ne znači ništa drugo doli: Iako je ženska priroda otporniji/žilaviji/tvrđi (= kosti = rebro) dio čovjeka, ona kroz komparativno teži životni test (ipak) može eventualno postati jednaka njegovom nježnijem duhovnom dijelu, i to je ono što se podrazumijeva pod izrazom da (ili ‘što predstavlja izraz da’) ‘muškarac i žena imaju jedno tijelo’. Što Ti, O Gospodine, kažeš na ovo?’

[7] Gospodin će na to: ‘To je apsolutno dobro i istinito. Tako stoje stvari i na taj način/tako se trebaju razumijeti Sveta Pisma. Onda bi sa svim ljudima bilo lakše razgovarati i djelovati prema njihovom najvećem nebeskom interesu. Ali ljudi su drugom zloupotrebom njihove slobodne volje propali još dublje u senzualnost/čulnost. A to je prije svega slučaj sa ženama koje su počele uvelike/bogato ukrašavati svoje od Sotone nasljeđeno atraktivnije tijelo te su zbog svoje sebičnosti postale nefleksibilne, ponosne i ogorčene/zlopamtila, uvodeći stoga u zamku nježnijeg muškarca koji je, da bi zadovoljio ženine prohtjeve (ili ‘da bi udovoljio ženi’), morao poprilično dobrovoljno i podređeno plesati na njezinu despotsku muziku i na kraju čak uživati u tome što ga je njezina uistinu sotonska lukavost/podmuklost u potpunosti zavela (ili ‘uhvatila u zamku’; ‘zmija’ o kojoj govori Knjiga Postanka, stoga predstavlja ‘čulnost’, ‘zavodljivost’, što su atributi i jedno od najmoćnijih oružja kojima se Sotona bori protiv sinova ljudskih).

[8] Kao posljedica/rezultat toga, on je (pro)pao iz/sa nebesa koja su se zorila (literalno: ‘koja su nicala’) u njemu, postao je neznalica, raskalašenik/bludnik, sebičnjak, isprazan/tašt i pohlepan za moći i stoga uistinu vrag/vražji zajedno sa ženom.

[9] S vremena na vrijeme bi čovjek, od strane svog duha a kroz probuđenu ljubav prema životu, bio blago upozoren da čita Sveta Pisma i kontemplira Božja velika djela! Mnogi su to također odmah i učinili oslobađajući se najprije u većoj ili manjoj mjeri iz/od ženine mreže/zamke. Ali to (im) nije previše koristilo/pomoglo jer više nisu razumjeli Pisma; a pošto su i sami postali materijalni poput žene oni su odmah uzeli literalni smisao (Pisma) kao ono što jedino vrijedi (fully valid) pretvarajući/izokrećući stoga Riječ Božju u čudovište a Božji Hram u razbojničku jamu.

[10] Govorim ti kao i svima koji su ovdje prisutni: Stvari su bile došle do tog stupnja da bi svi ljudi bili u potpunosti izgubljeni da Ja, Gospodin Osobno, nisam došao na ovaj svijet spasiti vas od Sotoninog bremena i vječne propasti. I Ja, Osobno, ću morati učiniti (ono što je) krajnje nužno (ili ‘ići do krajnjih granica’), sa ciljem da bi samo jedan jako mali dio čovječanstva počeo uzdizati prema stvarnom/odgovarajućem nebeskom svjetlu.

1/167 [1] Bilo kako bilo, jao si ga svijetu (ili ‘svijet će spopasti velika žalost’) kada se žene ponovno počnu lijepo/pomodno nositi, kada se počnu ukrašavati i sjediti na tronu (tj. vladati). Onda će zemlja biti u vatri (ili ‘prolaziti kroz vatru’ ili pak ‘vatra će joj biti neizbježna/suđena’)!

[2] Stoga, održavajte/sprovodite dobru disciplinu sa ženama i neka prije svega vježbaju pravu poniznost. One bi trebale biti čiste, ali nikad raskošno odijevene i ukrašene/nakićene, pošto su ženina lijepa odjeća i nakit grob/smrt za čovječanstvo i u svemu propast.

[3] Jer baš kao što je čista, pristojna i ponizna žena blagoslov za kuću (Mudre izreke 31:10-31!!!), tako je ukrašena/nakićena i stoga ponosna žena među ljudima, u potpunosti usporediva sa zmijom koja kroz svoje zavodljive poglede uspavljuje nebeske ptice u svoje otrovne i uništavajuće čeljusti.

[4] Stoga savjetujem, ali ne želim od tog savjeta napraviti zapovijed:

[5] Ako netko traži ženu, neka bude siguran da djevojka kojoj se udvara ne ukrašava svoje tijelo, osim što ga čisti/pere sa vodom što je nužno zbog tjelesnog zdravlja (higijene) – i da na ulici ne nosi nepristojno lice, koje ne priliči ženi, i ne paradira sa svojom privlačnošću, već je u svakom pogledu skromna, i svoje tijelo dobro pokriva sa pamučnom tkaninom a zimi sa nebojanom odjećom napravljenom od ovčje vune, a isto tako da ne priča puno i da se ne hvali kao da nešto posjeduje. Jer za ženu je najbolje/najkorisnije da ne posjeduje ništa osim onog što joj je najnužnije. Takva djevojka je onda također vrijedna čovjeka, i njoj se možeš udvarati. Ali govorim ti: Izbjegavaj poput strvine djevojku koja je bogata, nakićena, koja nosi šarenu garderobu i na ulici nepristojan izraz na licu, koja uživa u tome da ju bogati i cijenjeni/poštovani ljudi hvale, a siromasima kaže: ‘Gledaj samo te smrdljive prosjake.’

[6] Takva djevojka je istinska slika, na malenoj skali, zavodljivog pakla, a onaj koji se takvoj djevojci udvara počinjava grubi grijeh protiv Božanskog reda i može računati sa time da će takva žena, koja na zemlji skoro nikad ne mijenja svoje pute, ako umre prije svoga muža, – čak i ako je on bio pravedan čovjek, ali je isuviše volio svoju ženu poradi njezinih svjetovnih privlačnosti – povući svoga muža u pakao i to bar na jako dugo vrijeme.

[7] Jer na isti način na koji je takva žena koristila na ovoj zemlji trikove da bi za sebe uhvatila muškarca kojeg je odabrala njezina pohotnost/bludnost, ona će – ali na tisuću puta destruktivniji način – u onom svijetu susresti svog muža koji je prati sa svom zamislivom privlačnošću/šarmom i povući/privući ga u njezino pakleno gnijezdo. I mužu će biti jako teško osloboditi/izvući se iz/od utjecaja svoje žene.

[8] Stoga, imajte ovo na umu i neka se udvarač najprije dobro upozna sa svojom mladom/nevjestom i ispita je u svim aspektima, tako da ne bi umjesto da dobije anđela sebe opteretio sa vragom od kojeg se neće moći lako otarasiti/riješiti.

[9] Jasno sam vam ukazao znakove razlikovanja; poslušajte upozorenje i uspjeh će biti vaš i ovdje a i u onom svijetu. Ja vam ovo u stvari ne dajem kao zapovijed koja vas obavezuje, već jedino, kao što je već rečeno, kao dobar savjet koji će, ako ga poslušate, i za vas a i za sve isprazne/tašte žene pojedinačno biti od najveće koristi.

[10] Jer onaj među vama koji će ukoriti ispraznu/taštu i lukavu zavodljivicu tako da bi shvatila/spoznala svoju zlu glupost će jednom na nebu biti bogato nagrađen.

[11] Stoga, odvratite vaš pogled od zavodljive žene, jer takva žena je potajno i bez svoga znanja u zajednici (ili ‘združena’) sa Sotonom te mu nesvjesno služi u njegovim zavodljivim planovima.

[12] Ako bilo tko od vas želi vidjeti Sotonu u njegovom najgorem obliku, neka pogleda na bludnu/zavodljivu ili pomodno obučenu (ili ‘ukrašenu’) ženu i vidio je Sotonu u za čovjeka najopasnijoj formi.

[13] Kada Sotona kao zmaj pljuje rat, glad i kugu po zemlji, on je za ljude najmanje opasan, jer ljudi se u svojoj bijedi okrenu ka Bogu i započnu sa pokajanjem, izbjegavajući na taj način pakao i sud.

[14] Međutim, kada Sotona obuče svog zmaja u svjetlosno odijelo anđela, on je za čovjeka koji po prirodi naginje čulnome (čija priroda je pokvarena), najviše opasan, (jer on je tada) poput bijesnog vuka koji je među ovce došao u ovčjem runu. Ako vuk priđe ovcama kao vuk, one pobjegnu u svim pravcima zbunjujući onog-koji-donosi-smrt, tako da vuk zastane i razmišlja za kojom bi ovcom krenuo i na kraju mora otići bez ulova. Ali, bilo kako bilo, ako on dođe u ovčjoj koži, ovce ne bježe, već štoviše sretno pozdravljaju novu ovcu koja im se pridružila, koja je u stvari vuk koji raskomada cijelo stado bez da je ijedna ovca pobjegla iz njega.

[15] Gledaj, ovu instrukciju i ovaj savjet bi trebali, stoga, čuvati u vašim srcima kao svetinju i striktno ih se pridržavati kao da sam vam ih dao u obliku zapovijedi. Onda bi vaši brakovi bili blagoslovljeni sa neba (ili ‘imali nebeski blagoslov’), a u protivnom – prokleti iz pakla (‘pakleno prokletstvo’).

[16] Stoga, ne dozvolite da vas omame/zavedu/privuku slijepe i zavaravajuće privlačnosti svijeta, već budite cijelo vrijeme čiste glave i cijenite/vrednujte svijet na pravi način. Ne trgujte zlatom i biserjem kojeg ste sada primili sa neba za budalaštine ovoga svijeta, onda ćete uvijek imati mir među vama i vidjet ćete kako se nebo otvara ispred vas. Ali ako dozvolite da vas zarobe privlačnosti svijeta, bit će vaša osobna greška ako vam nebo postane sve čvršće i čvršće zatvoreno. A kada u velikoj nevolji budete zazivali nebesa za pomoć, nećete ju dobiti. Jer za osobu koja voli svijet i koja je čvrsto priljubljena uz njega, nije moguće istovremeno biti i u blaženom kontaktu sa nebom.

[17] Svaki čovjek je stvoren i učinjen/formiran na takav način da ne može istovremeno, jedno uz drugo, imati/nositi zlo i dobro, neistinu i istinu. Mora biti ili jedno ili drugo, ali nikad oboje istovremeno.

[18] On ih može i mora razlikovati u svome umu (ili ‘i jedno i drugo prepoznati’), ali u njegovu srcu, kao životni temelj, može živjeti/postojati/biti samo jedno od njih.

[19] Da li ste sada razumijeli i shvatili ovaj Moj savjet?

[20] Na to će svi: ‘Da, Gospodine i Učitelju, u svoj Božanskoj mudrosti.’

Spread the Truth